۱۳۹۶ آبان ۲۵, پنجشنبه

بست نشینی کوتوله های سیاسی حمله به جلو برای عدم پاسخگویی





بست نشینی احمدی نٰژاد حمله به جلو برای عدم پاسخگویی به خسارات و فجایع مالی و معنوی حاصل از دوران هشت ساله حکومتش در پناه کودتایی که رهبر ایران حامی آن بود چیز دیگری نیست !

او به خوبی میداند که در این نظام کسی در رابطه عواقب و فجایع حاصل از کودتای سال ۱۳۸۸ از او بازخواست نخواهد کرد و با زیرکی در تلاش و گریز از بازخواستهای مالی که اثباتی است و سو مدیریتهای نا بخردانه و پوپولیستی در دوران حکومتش است . او می داند که با بازداشت و محاکمه های فرمایشی و اسناد موجود قطعا اطرافیانش مواخذه محاکمه و محکوم خواهند شد و میداند آنکه نظرش به او نزدیکتر از نظرش به هاشمی شهید بود اجبار به حمایت او دارد برای گریز از اعتراف به خطای خود و این در حالی است که فساد سازمانهای قضایی و امنیتی و حکومت نانوشته خاندان لاری جانی ها که در راس قوای قضایی و مقننه و حقوق بشرجامعه  قرار دارند در میان فعلان مدنی واجتماعی و  سیاسی جامعه جایگاهی مطلوب را ندارند .
هیچکدام از عناصر حاکم در نظام شجاعت اعتراف به کودتای سال ۱۳۸۸ را ندارند حتی آقای روحانی !
تمام ارکان اجرایی مجریه (احمدی نژاد و اصحابش ) در این فاز در امنیت کامل هستند .
در رابطه با باز شدن غارت منابع معنوی و سو مدیریت دوران هشت ساله که مقولعه نظری است ؛ قابل مواخذه نیست چرا که رهبر انقلاب در زمانی که شورای نگهبان صلاحیت او را تایید نمی کند برای رئیس‌جمهورشدن او را به مجمع تشخیص مصلحت می برد .
در رابطه با غارت منابع مالی که دقیقا اثباتی  و اسناد معتبر موجود است گره گاه برخورد جناح های حاکم در نظام است چرا که همگی در غارت سرمایه های نقدی ملی سهم بزرگی داشته و دارند و هر جناح اسناد معتبر از رقبای خود در دست !
با چنین بر آمدی احمدی نژاد به بست نشینی میرود تا حوزه عمومی تعامل با جناح های رقیب خود را محک زند . در اعتراضی عوام فریبانه ؛ خاندان لاری جانی های جنایت پیشه را در نوک تیز حمله قرار می دهد تا بتواند حمایت مردم معترض به این خاندان را به همسویی با خود فراخواند در مقیاس باورمندیهای مذهبی .

محمود اسفندیاری

هیچ نظری موجود نیست: