۱۴۰۳ مهر ۸, یکشنبه

جنگی پر از خدعه های رنگا رنگ

 




جنگی پر از خدعه های رنگا رنگ 

----------------------------------------


✍️ محمود اسفندیاری 

امریکا و اروپا با باز کردن زرادخانه ها ، مدرن ترین سلاح های کشتار جمعی خود برای اسرائیل و آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی و ماهواره ای توسط ایلان ماسک ،گوگول و شرکای ریز و درشت فضای مجازی به نماینده بازوی نظامی  کنسرسیوم جهانی در خاورمیانه ، جهت حراست از منافع خویش و ارسال باور نکردنی ارفام نجومی مالی ، در تلاشی مذبوحانه دم از آتش بس فوری میزنند و بازوی نظامی ، با اعمال ددمنشانه و غیر انسانی با بمباران های کور چندین هزار تنی با بمبهای مخرب در مناطق کوچک جان انسانهای بی دفاع و بی گناه را می گیرند .

این جنگ اسرائیل نیست !

این جنگ ایالت متحده امریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و سرمایه داران بزرگ جهان با جامعه جهانی  ، جنگ با روسیه و چین وبلوک شرق برای ترسیم نقشه راه گردش آسان تضمینی سود های کلان سرمایه برای آنها است ! 

تلاش جنگ طلبان مکار ریز ریز کردن اهداف اهداف بزرک و حمله به آنها و اعلام رسمی ترور های کوچک با بمباران های وحشیانه و گروه شیاد دیپلمات در بازی سیاسی مداخله طرف مقابل را برای دفاع را جنگ طلبی و توسعه آتش افروزی توصیف میکند .


این تصویر روشن کنسرسیوم جهانی  نظام های سرمایه داری قرن بیست و یک است که در موجودیت اسرائیل تعریف شده است 

اسرائیل تنها یک بازوی کشتاز جمعی کنسرسیوم جهانی سرمایه صهیونیست است که نه ملیت دارد و نه هویت :  گلوبال تجمع سرمایه در تنظیم جهان نو است .